الجمعة، أبريل 06، 2012

أن كان فيه


أن كان فيه

 ----------


 نفسي أقولك كلمه يا روحي
 (طلعت روحك)
 أنا متشكر
 بس بجد نفسي أقولك أني بحبك
 ايوه بحبك ---------والله بحبك
 حب يكون من قلب لقلب
 قلب ينور عمري يا عمري
 قلب يكون يعرف في الحب
 تعرفي أنت معني الحب .....!
 الحب يا حبيب قلبي ...مشاعر
 تربط بين
 قلب وقلب حرف وحرف متبادلين
 قلب يكون يعرف الحب
 بنظره حب ...بهمسه حب
 بلمسه حب
 +++++++++++++++++++++++++=​=
 أصل لساني في الحب جبان
 ساعة الجد يسكت ويبلم
 وأنا يا حياتي بنظره حب آتوه
واسلم

 نفسي أقولك كلمه بسيطة تسمعي مني
 (ٌقول ما تخافش )
 نفسي أقولك ..أني بحبك
 أنت يا ......ايوه يا..........
 (أوعي تكرر اسمي بقولك تندم ..وازعل )
 اعمل أيه من صغري يا روحي بحلم بك
 بضئ عينك .....بلمس أيدك
 بحلم أني في يوم ألقاك وأقولك همس
 أنت حياتي وروحي وعمري
 ..................أن كان فيه!

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق